Գլխավոր Դեսից-դենից Լաբուբու. Խաղալիք, որը դարձել է գլոբալ մոլուցք

Լաբուբու. Խաղալիք, որը դարձել է գլոբալ մոլուցք

0
125

Քաղցր, տարօրինակ, թե պարզապես կախվածություն առաջացնող — Լաբուբուն դառնում է համաշխարհային մշակութային հիթ։

Ինչպես սկսվեց ամեն ինչ

Լաբուբուն առաջին հայացքից տարօրինակ փոքրիկ արարած է՝ մեծ աչքերով, սուր ականջներով և գազանային ժպիտով։ Բայց հենց այդ տարօրինակությունն էլ նրան դարձրեց յուրահատուկ և սիրելի։ Նա ստեղծվել է «The Monsters» խաղալիքների շարքի շրջանակներում՝ Հոնգ Կոնգից նկարիչ Քեյսինգ Լունգի կողմից։

2019 թվականին չինական խաղալիք ընկերություն Pop Mart-ը ձեռք բերեց Լաբուբուի իրավունքները և սկսեց վաճառել նրան կույր տուփերով՝ երբ խաղալիքի տեսակը հայտնի է դառնում միայն բացելուց հետո։ Սրա մեջ կա և՛ անակնկալի հաճույք, և՛՝ հազվագյուտ նմուշ գտնելու մարտահրավեր։

Լաբուբուի հաջողությունը պայմանավորված է մի շարք գործոններով.

Հավաքելու խանդավառություն – Կան եզակի «chaser» տուփեր, որոնք դժվար է գտնել։ Սա խթանում է մոլուցքային հավաքում։

Մատչելի գին – Շատերի համար 25–70 կանադական դոլար գինը (18–50 ԱՄՆ դոլար) ընդունելի է։

Անակնկալի գործոն – Կույր տուփը բացելը ինքնին խաղ է, որը հուզմունք է բերում։

Սոցիալական մեդիայի աջակցություն – BLACKPINK-ի ԼԻՍԱ-ն, Ռիհանան, Քիմ Քարդաշյանը, նույնիսկ Դեյվիդ Բեքհեմը հրապարակել են լուսանկարներ Լաբուբուի հետ։

Երբ հայտնիներն սկսեցին իրենց Լաբուբուներով կիսվել, նա դուրս եկավ ասիական շուկաներից և դարձավ գլոբալ ապրանքանիշ։ Բացի Չինաստանից, այժմ Լաբուբու կարելի է գտնել ԱՄՆ-ում, Եվրոպայում, Ավստրալիայում և այլուր։

Չինական մշակույթի փափուկ ուժը խաղալիքի միջոցով

Չինաստանի պետական լրատվամիջոցները Լաբուբուի հաջողությունը ներկայացնում են որպես «չինական ստեղծագործական ուժի» օրինակ։ Հետհամաճարակային Չինաստանում շատերի համար Լաբուբուն դարձավ մխիթարություն՝ անկատար ու անկանխատեսելի հերոս, որը տրամադրություն էր բարձրացնում։

Pop Mart-ի եկամուտների գրեթե 40%-ը այժմ գալիս է արտասահմանից, և պահանջարկը այնքան մեծ է, որ անգամ կեղծված տուփերն են հայտնվում մաքսային ծառայությունների տեսադաշտում։

Ու՞մ համար է Լաբուբուն

Հավաքողները տասնյակ տուփեր են գնում՝ հատուկ տարբերակ գտնելու համար։ Ոմանք այն կախում են պայուսակներից՝ որպես մոդային աքսեսուար, իսկ ուրիշների համար այն պարզապես սփոփիչ ընկեր է։ Լաբուբուի կերպարը՝ «բարի, բայց քաոսային», լավ է համադրվում մեր ժամանակների անգիտակցական զգացողության հետ։

Մի խոսքով՝ Լաբուբուն ներկայացնում է մի շարժում, որտեղ տարօրինակությունը նոր սեր է։ Այն ցույց է տալիս, որ խառն ու անհասկանալի լինելու մեջ կա գեղեցկություն։

Եզրակացություն

Լաբուբուն պարզապես խաղալիք չէ։ Նա ներկայիս հասարակության հայելին է՝ անկանխատեսելի, հակասական, և միաժամանակ՝ շատ սիրելի։ Նա միտում է, մոլուցք, և գուցե՝ հաջորդ սերնդի բրենդային սիմվոլ Չինաստանի համար։

Դուք արդեն ունե՞ք ձեր Լաբուբուն։ Իսկ եթե ոչ՝ պատրա՞ստ եք խառնվել աշխարհի նորագույն  տենդին։