Գլխավոր Դեսից-դենից Սննդի և ըմպելիքների 2025 թվականի գլխավոր թրենդները

Սննդի և ըմպելիքների 2025 թվականի գլխավոր թրենդները

95
0

 

Innova Market Insights-ը սննդի և ըմպելիքների արդյունաբերության ոլորտում շուկայական հետազոտությունների և տվյալների վերլուծության համաշխարհային առաջատար ընկերություններից է։ Նրանք մասնագիտացած են սպառողական վարքագծի, արտադրանքի նորարարությունների և շուկայական թրենդների վերլուծության մեջ՝ օգնելով ընկերություններին կայացնել ռազմավարական որոշումներ։

Innova Market Insights-ի սպառողական թրենդների վերջին հետազոտության համաձայն՝ աշխարհի սպառողների տպավորիչ 58%-ը սնունդ և ըմպելիք գնելիս առաջնահերթությունը տալիս է բաղադրիչների և արտադրանքի որակին։ Քանի որ հավելյալ արժեքի պահանջարկը դառնում է նոր նորմա, 2025 թվականին հաջողության հասնելու համար բրենդները պետք է որակը բարձրացնեն՝ չսահմանափակվելով միայն բաղադրիչներով։ Innova-ի հետազոտությունն առանձնացնում է 2025 թվականի թրենդների հիմնական շարժիչ ուժերը, այդ թվում՝ անհատականացված սնուցումը, աղիների առողջության վրա նորովի կենտրոնացումը, բուսական ծագման արտադրանքի բնականությունը, համային համարձակ համադրությունները և կլիմայի փոփոխության շոշափելի ազդեցությունը սննդի և ըմպելիքների արդյունաբերության ու սպառողների ընտրության վրա։

Ամեն տարի Innova-ն կազմում է սննդի և ըմպելիքների իր «Թոփ 10 թրենդները»՝ հիմնվելով սպառողական թրենդների ուղղակի հետազոտությունների վրա՝ բացահայտելու վարքագծի և նախասիրությունների փոփոխությունները, ինչպես նաև շուկայում առկա արտադրանքի թողարկումների և փաթեթավորման վրա նշված տեղեկատվության վրա։

Թրենդ 1. Բաղադրիչներ

Լու Էնն Ուիլյամսը՝ Innova-ի Գլոբալ հետազոտությունների տնօրենը, ընդգծում է բաղադրիչների որակի առանցքային դերը սպառողների գնողունակության որոշումներում։ «2025 թվականի մեր գլխավոր թրենդը՝ «Բաղադրիչներ և ավելին», ընդգծում է ընկերությունների համար սպառողներին գրավելու անհրաժեշտությունը՝ բարելավելով իրենց բաղադրիչների որակական հատկանիշները», – բացատրում է նա։ «Թարմությունը, սննդարարությունը, առողջարար օգուտները և բաղադրիչների ծագումը չափազանց կարևոր են սպառողների համար։ Բրենդները կարող են առանձնանալ շուկայում՝ առաջարկելով բարձրորակ բաղադրիչներ»։ Ուիլյամսը նաև նշում է սպառողների դրական ընկալումը խանութների սեփական ապրանքանիշերի (private label) նկատմամբ՝ ընդգծելով բաղադրիչների որակի վրա դրանց կողմից դրված ուշադրության աճող ազդեցությունը։

Թրենդ 2. Առողջություն – Ճշգրիտ բարեկեցություն

Սպառողների գրեթե 60%-ն ասում է, որ նախաձեռնող է իր առողջության հարցում, իսկ կեսից ավելին պլանավորում է իր սննդակարգը՝ ելնելով առողջական խնդիրներից։ Innova-ի 2-րդ թրենդը՝ «Առողջություն – Ճշգրիտ բարեկեցություն», նկարագրում է այն սպառողներին, ովքեր ձգտում են հավասարակշռված սնուցման՝ իրենց կյանքի փուլին, ապրելակերպին և առողջական կարիքներին հարմարեցված, հեշտ օգտագործվող ֆունկցիոնալ սննդամթերքի և ըմպելիքի միջոցով։ Անհատականացված սնուցման պլանները համարվում են ավելի արդյունավետ, իսկ հիմնական ուշադրության կենտրոնում են կանանց առողջությունը, քաշի կառավարումը, տրամադրությունը և աշխատունակությունը։

Թրենդ 3. Համեր – Անսանձ հնարամտություն

Ստեղծարարությունն ու ոգևորությունը արտադրանքի նորարարության մեջ կենտրոնական տեղ են գրավում 3-րդ թրենդով՝ «Համեր – Անսանձ հնարամտություն»։ Սպառողները պատրաստակամ են փորձարկելու անսպասելի համեր, ֆյուժն խոհանոցներ, կոբրենդինգ, անսովոր ձևաչափեր, միջկատեգորիական համադրություններ և սահմանափակ քանակով թողարկումներ։ Համաշխարհային սպառողների կեսից ավելին հետաքրքրված է փորձել համային միաձուլումներ, իսկ 37%-ը հետևում է սոցիալական ցանցերում տարածվող սննդի և ըմպելիքի վիրուսային թրենդներին։ Գերհագեցած շուկայում բրենդները կարող են առանձնանալ՝ ապահովելով «վաու» էֆեկտ և զարմացնելով սպառողներին զվարճալի ու հաճելի փորձառություններով։

Թրենդ 4. Աղիների առողջություն – Ծաղկում ներսից

Համավարակից հետո նորովի ուշադրություն է դարձվում աղիների առողջությանը։ Innova-ի 4-րդ թրենդը՝ «Աղիների առողջություն – Ծաղկում ներսից», ընդգծում է սպառողների աճող հետաքրքրությունը մարսողության առողջության նկատմամբ, ինչին նպաստում են այնպիսի հիմնական բաղադրիչներ, ինչպիսիք են բջջանյութը և պրոբիոտիկները։ Մարսողության առողջությունը ֆիզիկական առողջության գլխավոր ասպեկտն է, որի համար սպառողները գնում են ֆունկցիոնալ սնունդ և ըմպելիք, իսկ մարսողությանը նպաստող պնդումներով արտադրանքի ծավալները տարեկան աճում են 8%-ով։ Սպառողները գնալով ավելի շատ են փնտրում բջջանյութ և պրոբիոտիկներ՝ իրենց միկրոբիոմը բարելավելու և աղիների առողջությունն օպտիմիզացնելու համար։

Թրենդ 5. Բուսական սնունդ – Վերաիմաստավորելով բույսերը

Innova-ի 5-րդ թրենդը՝ «Բուսական սնունդ – Վերաիմաստավորելով բույսերը», արտացոլում է բուսական ծագման արտադրանքի զարգացող պատկերը։ Ընկերություններն ուշադրությունը կենտրոնացնում են համի և կառուցվածքի բարելավման վրա՝ միևնույն ժամանակ բավարարելով սպառողների պահանջները բնականության, առողջության և բնապահպանական օգուտների վերաբերյալ։ Վերջին հինգ տարիների ընթացքում բնական բաղադրիչների մասին պնդումներով վեգան/բուսական արտադրանքի միջին տարեկան աճը կազմել է 23%։ Սպառողների 55%-ը կարծում է, որ բուսական մթերքները պետք է լինեն ինքնուրույն արտադրատեսակներ, այլ ոչ թե մսի և կաթնամթերքի փոխարինիչներ։ Անդրադառնալով ուլտրամշակման հետ կապված մտահոգություններին՝ բնական ինքնուրույն մթերքները կարող են գրավել այն 25% սպառողներին, ովքեր դժկամությամբ են գնում չափազանց մշակված բուսական արտադրանք։

Թրենդ 6. Կայունություն – Հարմարում կլիմային

Կայունությունը մնում է առանցքային ուշադրության կենտրոնում ինչպես սպառողների, այնպես էլ արդյունաբերության համար։ Innova-ի 6-րդ թրենդը՝ «Կայունություն – Հարմարում կլիմային», ցույց է տալիս, թե ինչպես է արդյունաբերությունն արձագանքում կլիմայի փոփոխության ազդեցությանը և սպառողների տրամադրություններին։ Համաշխարհային սպառողների գրեթե կեսը լիովին տեղյակ է կլիմայի փոփոխության ազդեցությանը սննդի և ըմպելիքների ոլորտի վրա, որոնցից ամենանշանակալի հետևանքը գների բարձրացումն է։ Կլիմայական այս անորոշությունը նորարարությունների հնարավորություններ է ստեղծում, օրինակ՝  (կակաո, սուրճ, ձիթապտուղ) այլընտրանքների մշակումը։

Innova-ի 2025 թվականի Թոփ 10 թրենդների վերջին չորս ուղղություններն են.

  1. Գեղեցկության սնունդ – Համտեսիր փայլը
  2. Սննդի մշակույթ – Ավանդույթների վերահայտնագործում
  3. Տրամադրության սնունդ – Գիտակցված ընտրություն
  4. Արհեստական բանականություն – Բայթերից՝ պատառներ